eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprzyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce mieć › Re: przyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce mieć
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 25 May 2013 03:54:19 -0700 (PDT)
    Subject: Re: przyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce
    mieć
    From: k...@g...com

    W dniu sobota, 25 maja 2013 09:07:03 UTC+2 użytkownik p...@t...pl napisał:
> [...]
    mieszkaniowo od pol roku, uliczka pomiedzy ugorami i z 8 domów zamieszkanych. Sasiad
    i za razem właściciel kilku dzialek budowlanych przy tej uliczce namawia mnie na
    wybudowanie wodociągu. Droga była prywatna ale kilka tygodni temu tenże sasiad ja
    sprzedał gminie i jest/bedzie gminna - nieutwardzona, syf i malaria po kazdym
    wiekszym deszczu. Wody potrzebuje bo w tej chwili mam studnie kopaną na potrzeby
    gospodarcze a do picia kupuje, wodociąg troche by ułatwił zycie. Nikt inny nie chce
    budować wodociągu bo jest to spory wydatek a przeważnie sąsiedzi maja głębinówki.
    Gmina nie wybuduje wodociągu bo nie ma planu, pieniedzy ani ochoty jednak jak
    wybudujemy za swoje to odda nam 50% według własnego kosztorysu prac. Ja nie chce
    sponsorować gminy i przekazywać tej nitki wodociągu. Nie wiem jakim prawem gmina moze
    odmowić przyłaczenia mojego kawałka wodociągu do sieci gminnej ale widocznie moze
    skoro stawia taki warunek przed budową. Koszt przełnę jakoś ale juz mnie wqr...
    działanie gminnych urzędasów i reszty z mieszkańców którzy nie dołożą złotówki teraz
    jednak jeżeli jeleń zrobi to chętnie skorzystają za rok płacą za samo przyłaczenie a
    nie budowę.

    > Jakie to są koszty? Porównaj do wykonania własnej głębinówki, sprawdź jakość i
    wydajność wody u sąsiadów z ich ujęć i nie zastanawiaj się ani chwili gdy kwoty będą
    zbliżone, a warunki pozwolą na jej wykonanie. Nie będziesz zdany na płacenie za każde
    widzimisię tej i każdej innej następnej rady gminy.

    Tego nie płacenia to nie był bym taki pewny. Widzisz jakiś powód żeby nie wprowadzili
    opłaty za wodę ze studni jak można od deszczu? Wodomierz na rurę od pompy i
    załatwione.