eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprzyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce mieć › Re: przyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce mieć
  • Data: 2013-05-26 17:16:37
    Temat: Re: przyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce mieć
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 26 maja 2013 13:42:53 UTC+2 użytkownik p...@t...pl
    napisał:
> [...]
    dawno uchwalone, pewno zaraz po wojnie. Ustawy do podatku katastralnego na razie nie
    ma. Co nie znaczy że jak ich przypili to w tydzień nie uchwalą. I co im zrobisz. A
    nic. Masz do mnie pretensję. Ale co ja zrobię że w takim kraju żyję. Przeprowadzał
    się nie będę bo w innych chuja lepiej pod tym względem, trochę lepiej się w tych
    innych krajach zarabia. I to jest cała różnica.

    > Ja żadnych pretensji nie mam. Po prostu stwierdzam, że wyobraźnia zbyt mocno u
    ciebie pracuje. Jeśli są ustawy pisane zaraz po wojnie to czemu przez te
    kilkadziesiąt lat nikt tego nie uruchomił? Ludzie by go zjedli za opodatkowanie
    dostępu do wody.

    Uruchom swoją wyobraźnię. Wyobraź sobie że jutro pan telewizor powie że woda to
    wspólne dobro. I że nie może być tak że jedni za nią płacą a inni mają darmo ze
    studni. To niezgodne z konstytucją bo konstytucja nakazuje wszystkich traktować
    równo. Tym co mają studnię na wiadro policzą ryczałtem a takim co mają na motorek to
    licznik mają założyć albo też ryczałt. Żeby było sprawiedliwie to wszyscy studniarze
    dostaną 15% bonifikaty bod ceny urzędowej bo sobie sami studnie wykopali. I teraz
    pytanie. Kto i w jaki sposób będzie protestował?