eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprzyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce mieć › Re: przyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce mieć
  • Data: 2013-05-26 13:42:53
    Temat: Re: przyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce mieć
    Od: p...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 25 maja 2013 23:45:36 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Ja nie twierdzę ze jutro wprowadzą tylko że jest taka możliwość bo są ustawy dawno
    uchwalone, pewno zaraz po wojnie. Ustawy do podatku katastralnego na razie nie ma. Co
    nie znaczy że jak ich przypili to w tydzień nie uchwalą. I co im zrobisz. A nic. Masz
    do mnie pretensję. Ale co ja zrobię że w takim kraju żyję. Przeprowadzał się nie będę
    bo w innych chuja lepiej pod tym względem, trochę lepiej się w tych innych krajach
    zarabia. I to jest cała różnica.

    Ja żadnych pretensji nie mam. Po prostu stwierdzam, że wyobraźnia zbyt mocno u ciebie
    pracuje. Jeśli są ustawy pisane zaraz po wojnie to czemu przez te kilkadziesiąt lat
    nikt tego nie uruchomił? Ludzie by go zjedli za opodatkowanie dostępu do wody.