eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprzyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce mieć › Re: przyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce mieć
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 26 May 2013 12:12:28 -0700 (PDT)
    <8...@g...com>
    <c...@g...com>
    <7...@g...com>
    <3...@g...com>
    <e...@g...com>
    <4...@g...com>
    <6...@g...com>
    Subject: Re: przyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce
    mieć
    From: p...@t...pl

    W dniu niedziela, 26 maja 2013 19:32:20 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Lotni jesteście jak płyty chodnikowe. To nie idzie o jakąś wodę, podatek od
    chodzenia na piechotę czy podatek od możliwości patrzenia przez szybę we własnym
    mieszkaniu. Ciągle ktoś narzeka. To niedobre tamto złe. Jak tylko trochę podkręcić to
    się okazuje że wszyscy są przeciwni ale nikt nic nie zrobi bo mu się nie chce, bo się
    boi itp. Powtórzę pytanie. Co zrobisz, jak zaprotestujesz jeśli od jutra wprowadzą
    podatek od wody z własnej studni. Mnie nie interesuje co zrobią wszyscy, bo wiem że
    nic nie zrobią. Co Ty zrobisz? Pytanie jest z gatunku tych co nie trzeba na nie
    odpowiadać. Bo odpowiedź jest znana. Nic nie zrobisz.

    Zadajesz ciągle pytania samemu nie odpowiadając na czyjeś. Powtórzę, przy wyborach,
    czy to gminnych, samorządowych czy do parlamentu taki ktoś nie ma szans. Dla tego PO
    przegra po decyzji o podwyższeniu wieku emerytalnego. Bądź burmistrzem w jakieś małej
    pipidówie wprowadź kontrowersyjny podatek od posiadania studni. Gwarantuję ci że
    nawet nie doczekałbyś następnych wyborów tylko w szybko zorganizowanym referendum
    dostałbyś kopa w d. , a zanim by to nastąpiło z twojego otoczenia politycznego
    zniknęłoby parę wartościowych osób. Przykłady możesz znaleźć w informacjach z kilku
    ostatnich tygodni. Nadajesz się do komitetu wyborczego PIS w najbliższych wyborach.
    Postraszysz, pofantazjujesz i może jak Kurski załapiesz się jako europoseł z wybrzeża
    kandydujący z Podlasia.