eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprzyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce mieć › Re: przyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce mieć
  • Data: 2013-05-26 22:54:49
    Temat: Re: przyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce mieć
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 26 maja 2013 21:58:42 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Jest tylko jeden wyjatek -> Internet i telewizja. Jak ktos sprobuje zabrac jedno
    albo drugie - dojdzie do wojny ;) Przykladem sa ostatnie ruchy z NC+ i ACTA.

    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    telewizja to gówno spod władzy zeżre żeby na wróżkach zarabiać. Teraz w HD mogę
    wróżki oglądać. Tak dobrze mi zrobili. Internet w Polsce się nie liczy. Polacy nie są
    w stanie na jednej krótkiej ulicy dogadać się w sprawie wodociągu. Myślisz że rząd
    boi się piszących na grupach dyskusyjnych?