  • Data: 2009-08-13 19:47:05
    Temat: Re: przyłącze wody
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Sie, 17:01, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Szwagier robił sam(bo rzecz nieskomplikowana jak Adam napisał) ale pech
    > chciał że rura do której się wcinał pękła i zaczeła sie lać woda. Wodociagi
    > podliczyły go za zmarnowaną wode + naprawe rury i interes stał sie
    > nieopłacalny

    A widzisz, zapomnialem napisac ze ja tez w naszych przylaczach wrylem
    sie w rure :) To byla rura PE fi50, ciachnelismy ja lopata w sobotnie
    popoludnie :-) Ale duzo wody nie wycieklo - byla tylko mala fontanna
    ale strumien malutki. Za usuniecie awarii i wyciek wody zaplacilismy
    180 pln. Twoj szwagier robil wcinke w PCV czy PE ? Bo zeby pekla rura
    PE to nie wiem co trzebaby zrobic :-) Ja da sie normalnie scisnac i
    zablokowac doplyw wody, a ta nie peka. Juz nie raz o tym pisalem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.