  • Data: 2011-07-27 18:33:47
    Temat: Re: pszczoły zżerają membranę :-)
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > OSY

    nie, jednak pszczoły, takie małe, jak pół osy, szarobrązowe, sąsiad
    mówi, ze to takie dzikie, leśne... osy miałem w zeszłym roku... te
    membrany nie zżerały... ale wygryzały dziury w kartongipsie...:-)
    natomiast szerszenie z tego towarzystwa były najbardziej kulturalne...
    grzecznie wiły kokon na zewnątrz pod podbitką... :-) BTW dowiedziałem
    się, że od zeszłego roku straż pożarna usuwa gniazda tylko odpłatnie,
    czasem robią wyjątek, gdy są zagrożone dzieci lub osoby starsze...
    aha... właśnie zaaplikowałem pod poszycie trochę chemii w sprayu... na
    razie szaleją, myślałem, że trochę ich mniej, a tu chmura wyleciała,
    jak nie zginą, to się pewnie wyniosą, poczekaaaamy...

    pozdrawiam
    s_13