  • Data: 2018-10-21 22:41:46
    Temat: Re: pytanie do Liściastego
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-20 o 19:51, Kris pisze:
> [...]
    w drogiej taryfie bo nie będe odgrzewanego obiadu jadał tylko dlatego żeby piekarnik
    o 13tej włączać.
    > Nie uznajemy żarcia odgrzewanego w mikrofali,- ochydne jest.

    Jak kupiłeś najtańsze gówno to i jest ohydne, bo na brzegach potrawa się
    przegrzewa i pali, a w środku zimna.

    Zainwestuj tak jak ja w porządny sprzęt Whirpoola z funkcją "szósty
    zmysł". Obojętnie czy wyciągniesz z lodówki, czy z zamrażalnika czy też
    coś co stało w temperaturze pokojowej, wkładasz do mikrofali, wybierasz
    funkcję odgrzewania, wciskasz przycisk START, a mikrofala sama dobiera
    moc mikrofal oraz czas podgrzewania, aby wyjąć potrawę idealną do
    spożycia, ani za gorącą, ani za zimną. Nie ma lepszych ziemniaków i
    warzyw jak gotowanych w tej mikrofali na parze. Nie trzeba już żadnego
    tłuszczu, ani soli, a warzywa są po prostu przepyszne. Nigdy wżyciu nie
    uzyskasz tak dobrych i tak zdrowych jak właśnie z takiej mikrofali
    gotując na parze.
    Mikrofala ta ponadto gotuje, smaży, piecze, grilluje. Posiada mikrofale,
    grill, termoobieg, talerz crisp do smażenia i przypiekania, wiele
    gotowych przepisów.
    Ostatnim przebojem u mnie w domu jest ciasto pieczone w kilka minut w
    mikrofali.

    Obejrzyj sobie co potrafią takie mikrofalówki, a jak kupisz to
    piekarnik, patelnia oraz gotowanie warzyw w wodzie, którą później
    wylewasz do kanalizacji (zwłaszcza ziemniaki) odejdą do lamusa.
    https://video.whirlpool.eu/vod/video/WHP_SUPREME_POL
    ISH.webm