  • Data: 2009-11-23 12:39:07
    Temat: Re: pytanie do elktryków- długość przewodu
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris to nie do Ciebie, odpowiadam hurtowo" <k...@v...pl>
    napisał w wiadomości news:2a66.0000001f.4b0a77bf@newsgate.onet.pl...
    > Padło kilka zarzutów. Dla mnie są bez sensu bo nie jestem stroną tylko
    > listonoszem. Czegoś się na kursie dowiedziałem, że nie jest to zgodne ze
    > światopoglądem innych mnie nie interesuje. Nigdy nie ma tak żeby dogodzić
    > wszystkim. Chce ktoś skręcać, niech skręca. Chce ktoś założyć milion
    > różnicówek
    > albo żadnej, jego sprawa. Ale i odpowiedzialność jego a nie moja. Co mnie
    > obchodzi że ktoś na drugim końcu Polski się spali żywcem, bo jak się zrobi
    > pożar
    > od fajansiarsko poskręcanych przewodów nie będzie mógł uciec. Bo w
> [...]

    Kwestia oszacowania ryzyka.
    Szuflady w kuchni też powinno się zakluczać bo ostre noże w nich są.
    A może pod budynkiem jakieś ognioszczelne pomieszczenie/bunkier- podobny
    pomysł już tu na grupie zapodał SJS- ukryte opomieszczenie w domu gdzie
    domownicy mogli by się schronić w razie napadu
    Z tymi roletami to trochę nie tak. Gdy pożar wybuchnie raczej nikt nie
    będzie miał czasu/głowy na ich awaryjne otwieranie

    Krzysiek