  • Data: 2013-09-02 10:34:38
    Temat: Re: pytanie do plytkarzy amatorów
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Hej

    Ja jako amator przeszedłem wszystkie etapy :)

    1 najpierw kupiłem zwykłą blatową wodną elektryczną maszynkę (kilka lat temu)
    2 potem dokupiłem ręczną 80cm
    3 potem dokupiłem do fazowania dobrą tarczę do diaksa
    4 w tym roku kupiłem taką z prowadzeniem silnika po szynie

    Wnioski:

    1 blatowa została zmieniona na piłę :)
    2 warto mieć - do cięcia glazury - szybko, równo, gresu raczej się nie da ciąć
    3 trzeba mieć, ale tylko do nietypowych wycięć
    4 dobra maszyna + dobra tarcza to komfort pracy. O wiele łatwiej i precyzyjniej się
    fazuje płytki, cięcie gresu, glazury - super.

    No i trzeba kupić za 30-40zł do wycinania otworów otwornicę. Bo zawsze jakąś dziurę
    trzeba zrobić.

    pzdr
    Bogdan