  • Data: 2013-09-02 21:59:56
    Temat: Re: pytanie do plytkarzy amatorów
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <w...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e858325b-11d4-4974-a805-098ef75ac793@googlegrou
    ps.com...

    >2 potem dokupiłem ręczną 80cm
    >2 warto mieć - do cięcia glazury - szybko, równo, gresu raczej się nie da
    >ciąć

    Ja kupiłem sobie ręczną gilotynkę Walmer maszyna do cięcia glazury MGŁ 500 i
    jak na razie zrobiłem sobie schodek w garażu ok. 1m2 z glazury i wyszedł
    super. :-)
    Testowałem też na innych płytkach i też bardzo fajnie przecina, nie ma
    odprysków.
    Jakieś nietypowe kształty wycinałem tarczą diamentową z lidla za 5zł. :-)