    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki
    Date: Sun, 29 May 2011 22:01:37 +0200

    Dnia 29-05-2011 o 21:00:15 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > "MichałG" <g...@w...pl> wrote in message

    > A gadajcie sobie co chcecie. jak tym co czytają popękają ławy to niech
    > sobie wsadzą palec w 4 litery za to, że nie posłuchali :-)
    > Normy normami, a popękana ława do niczego się nie nadaje :-)
    Kiki, nie pitol, słyszałeś o rysach skurczowych? Chyba nie, zawsze
    minimalne
    są, jakbyś widział mój strop, jakie mam rysy, i co? nic, strop stoi, dom
    stoi,
    nic się nie wali, zrobiły się bo się trochę spóźniłem z podlewaniem,
    a wodę musiałem nosic w wiaderku i mało jej było.
    Wracając do meritum, beton ma być prawidłowo pielęgnowany czyli podlewany,
    jak są za duże przerwy to się trochę więcej zrysuje, czasami wystarczy
    go tylko dobrze przykryć, i woda w nim zawarta wystarczy aby związał.
    Zbrojenie ma mieć otulinę, 2cm wystarczy, jak jest chudziak to może
    leżeć na nim. I to wszystko wystarczy zeby ławy były PRAWIDŁOWO zrobione
    KaPeWu? I nie mąć ludziom w głowach, bo sam tak pilnowałeś wykonawców
    że ci wszystko sp..li, zresztą kot też cie ma w nosie :)

    --
    Pozdr
    JanuszK