  • Data: 2011-05-30 13:45:24
    Temat: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    news:c96b1ba9-f6a0-492d-96b3-73f84e8b971d@y19g2000yq
    k.googlegroups.com...
    On 30 Maj, 10:57, Shaman <s...@o...com> wrote:

    > http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=331
    > http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=359

    Należy się pochwała za pozaginane narożniki. Super zrobione.
    Otulina betonu także super, szczególnie ta od góry.

    martwi mnie jednak to podwieszanie zbrojenia powiem ci czemu.
    Wlewając tam beton rozchodzą się deski i unoszą zbrojenie. Parcie betonu
    może wzruszać zbrojenie w czasie pierwszych kilku godzin od zalania z tego
    powodu wiązać od góry sie nie powinno ale podstawiać od dołu.
    I jeszcze wystające druty robią kontakt elektryczny z otoczeniem co prowadzi
    do elektrolizy.

    Ale ogólnie wykonanie zbrojenia kulturalne i otuliny tak jak powinno być.
    Tylko to podwieszanie mi sie nie podoba. Daj foty tego betonu po zalaniu.