  • Data: 2011-05-31 16:20:45
    Temat: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30-05-2011 o 22:49:09 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > Jak odbierasz samochód z salonu to też oglądasz go żeby nie miał żadnej
    > rysy prawda ?

    Ja nigdy tego nie robiłem, ryski i tak powstają max tydzień później.

    Zastanawiam się jednak co Ty byś zrobił gdybyś znalazł ryskę ?
    1. Nie odbierasz samochodu - chcesz dostać nowy - taki bez rysek (i
    czekasz kolejne 3 miesiące na następne auto)
    2. Nie odbierasz samochodu - chcesz, żeby zamalowali Ci te ryski - nowy
    samochód masz po naprawie blacharsko-lakierniczej
    3. Odbierasz z ryskami ale targujesz rabat za uszkodzenia

    Pzdr
    TG