  • Data: 2011-05-31 17:39:01
    Temat: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy wibrowali jak należy?
    > On nie ma stać i pielęgnować ale zakryć go folią przezroczystą i dać mu
    > spokój do rana. A rano wlać wodę pod folię ale sprawdź tak o 18 tej jak
    > wygląda czy nie ma zarysowań strzemion.

    Nie wiem czy dobrze wibrowali. Coś tam wibrowali.
    Właśnie wróciłem z działki i póki co nie ma ani jednej ryski. Byłem tam
    niemal cały czas od rana.
    Tylko, że właśnie zaczął padać dosyć spory deszcz (nie wiem czy to dobrze) i
    nie ma widoków żeby przestało a cały dzień ani jednej chmury.
    Fundamenty są gołe, znaczy foli nie ma.

    Pozdr.
    www.elipsa.info
    Sprzedam poddasze w Szczecinie http://tinyurl.com/3kjff77