  • Data: 2011-05-31 21:01:17
    Temat: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4de55450$1@news.home.net.pl...

    > Nie ustawie ich tak, nie jestem w stanie.

    Ja wiem - opierają się, a pracę wykonują jak za karę. Na tym filmie twoim
    widać. Powinien co 10 średnic wibratora wtykać go i nie tylko środkiem ale i
    przy szalunkach.
    Trzeba było samemu złapać za ten wibrator.

    > Ale on szedł potem za tym co lał beton. Na początku tylko miał lekki
    > falstart ;-/

    No szkoda, że mnie tam nie było :-) Na budowie różnych znajomych udawałem,
    że jestem inspektorem i mnie słuchali :-)
    Jak ss-man stałem za nimi :-) Nie znali mnie to mieli większy respekt :-)

    > Dziś w ogóle wziąłem urlop i cokolwiek mogłem przypilnować ale następne
    > roboty będą już szły beze mnie niestety.

    Ale odbioru zbrojeń stropu dopilnujemy :-)
    Pamiętaj żeby wiązali każdy pręt z każdym na skrzyżowaniu, a nie tylko co co
    2 czy 3 pręty jak mają w zwyczaju.