  • Data: 2011-06-02 08:41:28
    Temat: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "quent" <x...@x...com> wrote in message
    news:4de73d63$0$2492$65785112@news.neostrada.pl...

    > OK Panowie, szalunki zdjęte - rzyćcie okiem co z tego wyszło.
    > Na moje dyletanckie oko jest dobrze.
    >
    > www.elipsa.proste.pl/_test/fundamenty/1.JPG
    > www.elipsa.proste.pl/_test/fundamenty/2.JPG
    > www.elipsa.proste.pl/_test/fundamenty/3.JPG
    > www.elipsa.proste.pl/_test/fundamenty/4.JPG
    > www.elipsa.proste.pl/_test/fundamenty/5.JPG
    > www.elipsa.proste.pl/_test/fundamenty/6.JPG
    > www.elipsa.proste.pl/_test/fundamenty/7.JPG

    Jest dobrze.
    Przy stropie złap sam za wibrator jak będą się ociągać. Nie bedzie tych
    dziurek jak tu po bokach
    Raków nie ma.
    Możesz sie napić piwka z ulgą :-)

    Wpisz w wyszukiwarkę peknięte ławy czy popękane i zobacz ilu mówi o tym
    problemie. Ty masz i zbrojenie i podstawki i prawie dobrze zawibrowane.
    Wypij za moje zdrowie :-)