  • Data: 2009-05-18 20:54:49
    Temat: Re: recyrkulacja CWU - rurki 10 ?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gusgl5$4j3$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A tam, gdzie tylko ją chcesz mieć :)

    Technicznie Jacku, technicznie. Probuje sobie wyobrazic jak to ma dzialac.
    Z tego co pisze Adam potrzebne beda trzy rozdzielacze. Sama cyrkulacja jak
    podejzewam wymaga wstawienia trojnika gdzies przed bateria?
    Probuje to dopasowac do mojego domu i powiem szczerze, ze nie wyglada to
    zachecajaco. Adam ma blisko podejscia od miejsca gdzie zamontowal szafke,
    czyli w kuchni pod zlewozmywakiem. Ja musial bym robic co najmniej jedna
    szafke w lazience, inaczej potrzebna ilosc rury byla by co najmniej
    nieekonomiczna. Szafka w lazience to same problemy obrobkowe. Wniosek jak
    zwykle ten sam: rozwiazanie dobre, ale nie dla kazdego tak samo. :-)

    Pozdro.. TK