    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: recyrkulacja - przemy?lenia
    Date: Fri, 5 Jun 2009 23:54:53 +0200
    <gvhkc8$ov3$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gvhjsj$mi3$1@news.interia.pl>
    <gvhldp$rbl$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gvhl5p$o2b$1@news.interia.pl>
    <gvhmt4$1a4$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gvhmfe$plj$1@news.interia.pl>
    <gvi2uv$rc$2@nemesis.news.neostrada.pl> <gviqnq$4lh$1@news.interia.pl>
    <gvo3v3$19ia$1@news2.ipartners.pl>
    <gvo62r$n1m$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gvo6hu$1al9$1@news2.ipartners.pl> <gvp3tu$nhq$1@news.interia.pl>
    <h02re7$307a$1@news2.ipartners.pl>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:h02re7$307a$1@news2.ipartners.pl...

    > jesli w zasobniku jest chłodniejsza woda niz nastawa mieszacza,
    > to trudno mówic w ogóle jakichkolwiek warstwach...

    To po co taka nastawa i w ogole ten termostat?? Rozumiem ze termostat daje
    sie w jakims celu, zwykle dla tego ze woda w zasobniku bedzie w wiekszosci
    cieplejsza niz wymagana na wyjsciu z baterii. Jezeli nie to po kiego ta
    zabawa z termostatem jezeli nastawa bedzie wyzsza niz temp. w zasobniku??
    Normalnie zalezy jakiej wielkosci jest ten zasobnik. Akurat u mnie wezownica
    kotla jest na gorze, wiec ewidentnie woda na dole bedzie chlodniejsza.

    > Wiesz, widziałem parę instalacji z cyrkulacją na wlot zimnej wody
    > (brak dedykowanych króćców do cyrkulacji) i działają bardzo dobrze.
    > Jedyna "cecha" jaka zaobserwowałem, to że ciepła woda nie kończy się
    > nagle,
    > ale od pewnego momentu powoli robi się coraz chłodniejsza.

    No to ze widziales to ja wierze, tylko co z tego?? Nie po to ludzie
    wymyslili dedykowane obiegi cyrkulacyjne, zeby robic sobie gorzej. Jak ktos
    ma zosobnik 80L to jemu prawdopodobnie bez znaczenia gdzie ma cyrkulacje,
    ale jezeli ma 3 razy wiekszy?? Poza tym czemu woda robi sie w ogole
    chlodniejsza, kociol powinien dac rade, no chyba ze to jakis mialowiec albo
    nie wiem co.

    Pozdro.. TK