  • Data: 2019-06-03 09:14:40
    Temat: Re: rekuperator brink
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 2 Jun 2019 13:52:33 +0200, Jarosław Sokołowski

    > Przypadek całkiem teoretyczny i wydumany, ale jeśli odpowiedzieć
    > mam równie teoretycznie, to wybieram wariant numer jeden -- nie
    > zdarzyło się jeszcze, bym siedzenie na tarasie uznał za nieznośne.
    > Chociaż z drugiej strony w moim przypadku taras jest to miejsce
    > "gdzieś za domem", z naturalnym cieniem i właściwymi okolicznościami
    > przyrody, a wstawianie tu jakichś obiektów przemysłowego chłodnictwa
    > nie pasuje do koncepcji.

    Może z tego wynika różnica w postrzeganiu rzeczywistości. :P Ja mam taras
    od południowego zachodu (na zachodniej flance jest basen). W obecnym domu
    taras mam na północny wschód i to jest jakaś masakra. Przyjemnie jest w
    parę najgorętrzych dni w roku, a reszta, jak sięzazwyczaj taras oblega
    czyli popołudniu, ciemnica i chłodnica (z wilgotnicą). :P To ja już wolę
    ciepło i jasno i ew. się dochłodzić w razie potrzeby. Choć i to pewnie
    będzie podlegać weryfikacji, bo jak już wspominałem piździ tam "nieletko"!

    --
    Pozdor
    Myjk