  • Data: 2019-06-03 09:18:32
    Temat: Re: rekuperator brink
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 2 Jun 2019 05:25:14 -0700 (PDT), Budyń

    > na dzien dzisiejszy to nie. Ja zyję z czegos innego. Ale wciąż mam w
    > planie dokumentacje powykonawczą dość dokładną wykonać aby moi
    > użyszkodnicy umieli nad tym zapanowć. Nad takim programem to trzeba jako
    > wlasciciel obiektu posiedziec samemu, szkielet programu, kominikacja itp
    > jest gotowy ale nie da się zdalnie wymyslić komuś zależności ustawień
    > pomp itd, no moze w przypadku zwykłej prościzny - ale wtedy zwykły
    > sterownik pieca jest wystarczająco dobry.

    Dzięki. C oprawda nie miałem na myśli opracowania od a do z a jedynie
    zakodowanie na podstawie wstępnych założeń, ale się nie upieram -- bo mam
    podobnie. Przez budowę i ciągłe doktoryzowanie się z poszczególnych etapów
    już mi czasu brakuje na kolejne rozkminki.

    Podpowiedz jeszcze, załączanie poszczególnych elementów realizujesz przez
    jakieś przekaźniki?

    --
    Pozdor
    Myjk