  • Data: 2010-02-04 23:52:04
    Temat: Re: rekuperator czy ma to sens
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lut, 18:38, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Jezeli bede widzial mozliwosc zarobienia spokojnego na kredyt i sporo wiecej
    > ponad to, to oczywiste jest, ze bardziej oplaci sie splacac kredyt niz
    > splacic calosc jednorazowo i dalej nie miec wiekszych perpektyw. Tyle ze, te

    Haa i tu Cie mam! ;-)

    Bo to jest *dokladnie* sytuacja taka, jakbys mial nazbierane 300 tys w
    gotowce i zamiast wydac je na dom - wzialbys 300 tys kredytu
    hipotecznego - masz wtedy identyczna sytuacje - dom, kredyt do
    splacenia i 300 tys w gotowce.

    Twierdziles w ktoryms z poprzednich postow, ze majac gotowke nie ma
    sensu brac kredytu tylko budowac za swoje ! :) Jak wezmiesz taki na
    300 tys z bilansowaniem i te 300 tys trzymasz na koncie, to taki
    kredyt nic Cie nie kosztuje (poza prowizja, oplatami u notariusza
    etc), a masz zawsze do dyspozycji taka kase, bardzo nisko
    oprocentowana.

    Jak widac punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia :-)))

    Wiem, ze inaczej mozna patrzec jak sie tych 300 tys w gotowce nie ma i
    jest sie golym i wesolym ale jak widac wystarczy troche inaczej na
    sprawe spojrzec i wnioski sa zupelnie inne :)

    pozdr.

    --
    Adam Sz.