  • Data: 2010-02-04 23:59:34
    Temat: Re: rekuperator czy ma to sens
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lut, 14:11, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Marze ma 1%
    > 0,7 w pln to masz niezla marze. Asz niewiarygodne. Znajomy dyrektor
    > oddzialu?;)

    He he! :-) Minimum to bylo 0,9% dla niby najlepszych klientow..
    Dyrektor owszem znajomy ale nie w sensie prywatnym - ot od lat mam w
    tym oddziale konto firmowe i czesto z nim rozne bankowe rzeczy
    zalatwialem (oddzial maly wiec z nim mialem czesty kontakt).
    Trzebabylo jeszcze centrale troche wykolowac i "puscic" kredyt przez
    posrednika i dalo rade uzyskac te 0,7% :-) Kryzys fajna rzecz :PP Do
    dzisiaj jak z nim rozmawiam to mowi ze w najlepszym mozliwym momencie
    ten kredyt wzialem.. W CHFach nie chcialem - kurs byl wtedy paskudnie
    niski, a ja stresow mam dosyc :)

    > Wlasnie dlatego ze nascie lat to wybralem CHF
    > Ale dobra twego watku moze nie rozwijajmy bo sie zacznie

    No nie ma sensu dalej tego watku ciagnac :-) Z mojej strony wiec EOT.

    Mozemy zmienic temat i pogadac sobie o kafelkach ? Wlasnie dzisiaj
    polozylem mozaike 2,5x2,5cm - 1m2 - 5h. Trzeba miec anielska
    cierpliwosc do tego ale piwko popijam i duma mnie rozpiera bo wyszlo
    swietnie, a to podobno tylko fachmani najwyzszych lotow potrafia
    dobrze klasc ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.