  • Data: 2011-01-17 21:47:43
    Temat: Re: rekuperator do oceny
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Sty, 22:43, "mirek" <f...@w...pl> wrote:
    > ale ja nie kupuje rekuperatora bo jest to ekonomiczny tylko dlatego ze mam
    > ochote na poewien luksus z nim zwiazany. Chcialbym natomist ybrac sensowny.

    Bierz BRINK RENOVENT HR 400 LARGE. Made by Holland. Naprawde kawal
    porzadnego sprzetu w cenie ok 6-6,5k pln z wymiennikiem o realnej
    sprawnosci ~90% i automatycznym bypassem. Wentyle oczywiscie EBMy.
    Mimo ze ogolnie rekuperator to proste pudlo to tu poprostu widac
    profesjonalne wykonanie, zadna tam garazowa robota :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.