  • 1. Data: 2011-01-17 10:54:40
    Temat: rekuperator do oceny
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    http://jan-gaz.com.pl/Cennik_i_oznaczenia_central

    Może ktoś zna i ma to prosze o wypowiedź.

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 2. Data: 2011-01-17 17:29:10
    Temat: Re: rekuperator do oceny
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    mirek <f...@w...pl> napisał(a):

    > http://jan-gaz.com.pl/Cennik_i_oznaczenia_central
    >
    > Może ktoś zna i ma to prosze o wypowiedź.

    Nie znam i nie mam bo posiadanie z ekonomicznego punktu widzenia jest
    nieopłacalne w mieszkaniach i domach. Na dodatek firma stosuje według mnie
    praktykę oglupiania klienta. Polega to na tym z najpierw zarzuca konkurencji
    nierzetelność a potem używa tych samych co konkurencja argumentow. Ale skoro
    klient daje się oglupić bo nie nauczył się czytać ( domyślnie ze zrozumieniem
    + wyciągania wnioskow i samodzielne myślenie)to nie widzę żadnych
    przeciwwskazań żeby tego nie robili. Rekuperator jak rekuperator. Nic lepszy
    ani nic gorszy od innych jeśli idzie o efektywność.

  • 3. Data: 2011-01-17 18:38:16
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 17.01.2011 18:29, kogutek pisze:

> [...]
    > przeciwwskazań żeby tego nie robili. Rekuperator jak rekuperator. Nic lepszy
    > ani nic gorszy od innych jeśli idzie o efektywność.

    A ze czasem nie chodzi bezposrednio o oszczednosci to zapomnial?

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 4. Data: 2011-01-17 18:49:22
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    RadekNet <r...@r...com> napisał(a):

    > A ze czasem nie chodzi bezposrednio o oszczednosci to zapomnial?

    Nie pomyśl sobie ze się czepiam. Napisz proszę to jeszcze raz ale po Polsku.
    Ty wiesz o co chodzi. Ja ni ch... .

  • 5. Data: 2011-01-17 19:09:14
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 17.01.2011 19:49, kogutek pisze:

    > Nie pomyśl sobie ze się czepiam. Napisz proszę to jeszcze raz ale po Polsku.
    > Ty wiesz o co chodzi. Ja ni ch... .

    Postaram sie jeszcze raz po _p_olsku ;)

    Dyskredytujesz rekuperatory podajac jako glowny czynnik, ze sa "be", bo
    nie daja oszczednosci. A ja Ci mowie, ze sa "cacy" bo daja komfort (plus
    wg wiekszosci wyliczen oszczednosci, ale to i tak malo wazne).

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 6. Data: 2011-01-17 19:50:46
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    RadekNet <r...@r...com> napisał(a):

> [...]
    > nie daja oszczednosci. A ja Ci mowie, ze sa "cacy" bo daja komfort (plus
    > wg wiekszosci wyliczen oszczednosci, ale to i tak malo wazne).

    Nie dyskredytuje rekuperatorów. To bardzo zmyślne urządzenia pod warunkiem że
    znajdzie się do nich wlasciwe zastosowanie. Zastosowane w odpowiednim miejscu
    dadzą nie tylko komfort ale i oszczędności uzasadniajace ich zastosowanie.
    Niestety tymi miejscami nie są domy ani mieszkania. W tych miejscach można
    tylko liczyć na komfort. Można go uzyskać i innymi dużo tańszymi metodami. Nie
    istnieją uczciwe wyliczenia wskazujące że w przypadku obiektów o niewielkich
    kubaturach, czyli typowych polskich domach jednorodzinnych" można uzyskać
    oszczędności uzasadniajace ekonomiczne podłoze zainstalowania rekuperatora.

  • 7. Data: 2011-01-17 20:29:51
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Nie pytałem sie kurna o sens rekuperatora , ale o doświadczenia z tym
    modelem. Wyjdżcie sobie gdziez na pole z tymi jałowymi dyskusjami o
    wyższości świąt bożego narodzenia nad wielkanocą. Nikogo poza wami one nie
    interesują.

  • 8. Data: 2011-01-17 20:54:18
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości

    > A ze czasem nie chodzi bezposrednio o oszczednosci to zapomnial?

    A o co może chodzic jeszcze przy zakupie reku? Jedynie oszczednosci.

    Kris

  • 9. Data: 2011-01-17 20:55:34
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > nie daja oszczednosci. A ja Ci mowie, ze sa "cacy" bo daja komfort (plus
    > wg wiekszosci wyliczen oszczednosci, ale to i tak malo wazne).

    Komfort to daje went mech jesli juz. A reku ma dawac oszczedności;;)

  • 10. Data: 2011-01-17 21:17:27
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości

    > A o co może chodzic jeszcze przy zakupie reku? Jedynie oszczednosci.

    Nazwa to wskazuje i nie podlega to dyskusji. Komfort jest przy okazji i
    gratis. Alejeśli ktoś ma kase i może sobie pozwolić na dokladanie do interesu
    żeby mieć wentylację mechaniczną z rekuperatorem to jego sprawa. Jedak
    rzetelność i dobre obyczaje by nakazywaly w takiej sytuacji napisać ile to
    kosztuje. A nie histerycznie się nadymać i tupać nogą twierdzac ile to sie
    oszczędza. Niech któryś napisze ile oszczędza dziennie, rocznie pzrez 10 lat.
    Przy okazji niech poda kubaturę, moc silnikow typ rekuperatora krotność wymiany.