  • Data: 2011-01-17 22:57:32
    Temat: Re: rekuperator do oceny
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam <a...@g...com> napisał(a):

    > na
    > ez kilka
    > e 16
    >
    > Glupoty piszesz. Takiej temp. juz sie nie odczuwa - tak niewielka
    > roznica temp. (20-16 =3D 4stC) nie jest odczuwalna (powietrze szybko sie
    > wymiesza z tym w pokoju). Co wiecej - przy podlogowce bog wie (nie
    > mierzylem), czy przy suficie nie wystepuje wlasnie taka sama
    > temperatura. Jest to bardzo mozliwe..
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.
    Jasne że przy podłogowce przy suficie występuje niższa temperatura niż przy
    podlodze. Przecież przy podlogowce cieple powietrze jest cięższe od zimnego.
    Kazdy to wie. Kur.. gdzie ja zyję i kto teraz uczy ludzi w szkolach. Mam w
    domu klimatyzację. Jak są upaly to ustawiam nie 10 stopni poniżej temperatury
    na zewnątzra tylko dwa stopnie. Wszyscy czują te 2 stopnie. Jest zdecydowanie
    chlodniej niż na klatce. Nie trochę czy niezauważalnie chlodniej. Tylko
    zdecydowanie chłodniej.