  • Data: 2011-01-18 09:27:13
    Temat: Re: rekuperator do oceny
    Od: "mirek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ms" <s...@a...jp> napisał w wiadomości
    news:4d3549fb$0$2506$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja ma ten rekuperator model chyba 2008-2009. Wersja 350 z wymiennikiem
    > krzyzowym, silniki pradu przemiennego, sterownik z programatorem. Jak
    > kupowalem to kosztowalo mnie to cos okolo 3000zl. Za te pieniadze nie
    > znalazlem nic lepszego a mialem skromny budzet w tamtym okresie.

    serdecznie dzieki za jedyną sensowna odpowiedź w tym temacie. Teraz sa
    troche droższe, ale do przezycia. Ważne maja bypass czego nie mam w
    standarcie a tylko za dopłatą nawet w Bartoszu. Oglądałem kilka jeszcze
    tańszych ale to wszystko juz be bypassu, a to chyba latem może sie przydac ,
    a nie będe ganial do piwnicy wymieniac wkładu na kasete letnią.

    Z tych zupełnie tanich myślałem jeszcze o

    http://www.zawex.pl/sklep/?p=productsMore&iProduct=8
    1&sName=rekuperator-b-(vmax=450m3-h)-2350-zl-hit-cen
    owy-!

    Ale brak bypassu troche mnie zniechęca, chyba żeby dorobic zamemu obejście
    na na dwoch silownikach elektrycznych.
    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com