  • Data: 2011-01-18 10:12:09
    Temat: Re: rekuperator do oceny
    Od: "mirek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ms" <s...@a...jp> napisał w wiadomości
    news:4d356170$0$2444$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    1&sName=rekuperator-b-(vmax=450m3-h)-2350-zl-hit-cen
    owy-!

    > Tez kiedys myslalem o tym z zawex'u ale filtry wydawaly mi sie jakies
    > takie male i za podobne pieniadze dostalem Jan-gaz. Ja mam bypass reczny -
    > przestawienie dzwigieki. Ale chyba mozna za doplata miec automatyczny. Tez
    > chcialem kombinowac z bypassem wlasnej roboty ale odechialo mi sie i
    > kupilem z recznym. A za ile teraz mozna kupic rekuperator z Jan-gaz?
    > Jeszcze rozwazalem Brink Renovent ale wtedy byl dla mnie za drogi.

    aktualne ceny dla opcji około 450 m3/h

    brink renovent - 7000 zl

    Jangaz - zaleznie od opcji - 6000-8000 zł

    Tywent - 2900 zł

    zawex - 2900 zł

    Bartosz Vena 4 - 10 000-12000

    Mówie o cenach z pełnym wyposażeniem ( reku + sterowniki itd) potrzebnym do
    uruchomienia

    W zasadzie albo brink renowent z wyższej półki bo to jednak jest firma a
    cena w miare, albo tywent czy zawex .

    Ciekawe tylko ile trace między tymi dwoma alternatywami.

    Tywent i zawex nie maja bypassu tylko kasety letnie.Sterowanie w wersji dośc
    ubogiej, elektroniczne juz za dopłatą cirka about 1000 zł. Reszta w ich
    przypadku nie budzi moich zastrzeżeń , ale chętnie poslucham
    Opinii , zarówno tych za jak i przeciw.

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com