  • Data: 2010-07-08 11:09:46
    Temat: Re: rekuperator - jaki ?
    Od: "qaz" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i10c8e$ddf$1@news.onet.pl...
    > Do domku jednorodzinnego, potrzebna max wydajnośc około 350 m3 na godzine.
    >
    > Aktuualny typ to bartosz, ale może ktos poleci cos innego podobnej
    > jakości.

    Mam taki: http://www.ned-air.pl/default.asp działa od stycznia. Dla mnie
    jest najlepszy/najgorszy bo nie mam porównania :-)
    Trochę trudno się przyzwyczaić, że świeże powietrze nie jest zimne (w
    styczniu zwłaszcza) no i słychać na wyższych biegach. Natomiast połączenie z
    dobrą izolacja ścian i poddasza daje efekty. Ostatnia zima dała możliwości
    testowania.
    pzdr qaz