  • Date: Mon, 29 Oct 2012 11:15:40 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: "rodzina na swoim" albo "mieszkanie dla mlodych" WTF?

    W dniu 29.10.2012 11:03, ad pisze:

    > Jak się ma półtora etatu i trafiają się awarię to tak bywa.
    > Średnio koło 11 dziennie wychodzi.

    I tak sporo.

    > Poza tym jak sobie policzysz kogoś kto dojeżdża do pracy w dużym mieście
    > godzine rano i godzine wraca to się zbliża do mojego wyniku. Do jednej
    > pracy mam 7 minut piechotą, a do drugiej 10 minut autem :)
    > Moja kuzynka mieszka w pod Poznaniem i przejazd rano i wieczorem potrafi
    > jej zająć po 1,5 godziny w kazdą ze stron. Godzina to minimum.
    > Niby pracuje 8 godzin, ale jak jest to chyba widzisz prawda? :)

    Była mowa o pracy, a nie o dojazdach.

    Tak czy inaczej lament o brak dopłat dla kogoś, kto wg założeń programu
    pomocowego tej pomocy nie potrzebuje jest równie uzasadniony jak np.
    jakbym ja narzekał, że nie dostaję becikowego co roku (bo przecież
    teoretycznie mógłbym zrobić co najmniej jedno dziecko rocznie...).