  • Data: 2020-04-29 16:12:44
    Temat: Re: rozdrabniacz do gałęzi
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .04.2020 o 14:50 Kżyho <k...@c...pl> pisze:

    > Trzeba przyznać, że mnie tamto urządzenie skutecznie zniechęciło do
    > takich rozdrabniaczy. Dlatego dopytuję o szczegóły tego "Faworyta". Bo
    > to co dla kogoś może jest standardem i mu nie przeszkadza, to dla innego
    > jest mega kiepskim i upierdliwym w użyciu obowiązkiem.

    Ten faworyt robi to co ma w specyfikacji i nic więcej. Max co zmiele to to
    co się da włożyć przez otwór.
    Nic nie nie zacina, nie zapycha, nie zatrzymuje. Co włożysz to wyjdzie z
    drugiej strony.
    Jeszcze mi się ni zdażyło aby się zatrzymał i trzeba było użyć biegu
    wstecznego.
    Do mielenia zarobkowego tak czy siak się nie nadaje - to sprzęt domowy.

    TG