eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanierozliczenie sie z fachowcami za nieskonczoną prace... › Re: rozliczenie sie z fachowcami za nieskonczoną prace...
  • Data: 2011-09-03 15:11:41
    Temat: Re: rozliczenie sie z fachowcami za nieskonczoną prace...
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Wrz, 21:31, "binek" <a...@p...pl> wrote:

    > mnie kase to tak sie nie robi, tym bardziej, ze ustalilem z nimi wyraznie,
    > iz zaplata na sam koniec po skonczeniu prac w lazience.

    I tego sie trzymaj. Koniec prac = kasa. Nie ma skonczonej roboty = nie
    ma kasy. Ewentualnie policz proporcjonalnie wedlug powierzchni i
    odejmij od tego miesiac pobytu w hotelu - przeciez lazienka
    rozgrzebana, z mieszkania nie da sie korzystac, a znalezienie nowego
    fachowca trwa, nie ? Zostawiac klienta z rozgrzebana lazienka -
    wstydziliby sie. Partacze! Takich "fachowcow" trzeba tepic. Pewnie
    dostali jakas wieksza robote ktora musza zaczac od zaraz i
    kombinuja...
    pozdr.

    --
    Adam