eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanierozliczenie sie z fachowcami za nieskonczoną prace... › Re: rozliczenie sie z fachowcami za nieskonczoną prace...
  • Data: 2011-09-03 14:11:48
    Temat: Re: rozliczenie sie z fachowcami za nieskonczoną prace...
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiscie zadnych papierow z nimi nie podpisywalem, ale uwazam, ze skoro
    > robota jest nie skonczona, a oni chca na poczatku wykonczenia lazienki ode
    > mnie kase to tak sie nie robi, tym bardziej, ze ustalilem z nimi wyraznie,
    > iz zaplata na sam koniec po skonczeniu prac w lazience.

    Jeżeli chcesz płacić, na początek poszukaj kogoś
    kto Ci skończy tą łazienkę - co może nie być takie proste. Po skończonej
    robocie - rozlicz się z fachmanem, który dokończył ich dzieło.

    Jeżeli nic w istotny sposób nie spartaczyli, dopłać im różnicę
    pomiędzy 3k-cena_kończącego, jeżeli będzie większa od zera.
    Jeżeli spartaczyli coś tak że ktoś inny będzie musiał poprawiać, nie płać
    za robotę ani grosza.

    Tak z ciekawości, ty zkładasz w łazience gres, skoro narzekają, że takie
    to twarde?

    Pzdr
    Darek

    P.S. ja osobiście za takie patałactwo bym nie płacił. Gdyby jeszcze
    skończyli którąkolwiek z tych ścian, ale zostawić 2 sciany rozgrzebane.