    From: "Dawidus" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: roznica poziomów ( kafle i panele) co robic?
    Date: Fri, 14 Oct 2011 21:32:23 +0200

    Płyta OSB lub Durelis pod panele. Płyta powinna poleżeć parę dni w pom. by
    nabrać wilgotności otoczenia zanim ją przykołkujesz do posadzki. Nie jestem
    przekonany czy trzeba ją mocować. Jeśłi wylewka jest bardzo równa, to połóż
    płyty na podkładzie piankowym i git.Listwa maskująca na kołki a nie na klej.
    Są systemy z niewidocznymi kołkami. Klej puści jak nie jutro to za rok.

    Dawid