  • Data: 2010-12-14 11:44:31
    Temat: Re: sadza komin czyszczenie ...
    Od: "Maestro" <N...@N...EU> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yoytek" <y...@o...pl> napisał:

    > czy stosowal ktos sadpal albo flamit ?
    [...]

    Ja stosowałem sadpal - w moim przypadku nie zdał egzaminu,
    komin był już zarośnięty. Może dla nowego/czystego komina coś
    to zmniejszy osadzanie sadzy, ale na pewno nie przetka już obrośniętego.
    Skończyło się zakupem szczotki kominiarskiej i liny w castoramie
    (obciążenie dorobiłem sam), i wyczyszczeniem komina z dachu.
    Skutek natychmiastowy i pozytywny.
    Najlepszym wyjściem jest jednak kominiarz.

    --
    Maestro