  • Data: 2009-07-02 11:00:04
    Temat: Re: sąsiad zalewa
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h2i45r$r11$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > kris pisze:
    >> Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    >

    >> A dlaczego nie jestes we wspólnocie.
    >
    > Bo nie chcę.

    Będzie trzeba np dach wymienić to będzie kłopot bez funduszu remontowego;))

    > Przecieki są z łazienki sąsiada, który jest we wspólnocie.
    Ale wspólnota nie będzie finansowac przeciez remontu łazienki sasiada.
    To że on jest we wspólnocie tu akurat nie ma znaczenia. Swoją łazienke musi
    wyremontować sam.
    A gadałes z nim- moze ma polisę z OC?
    Moi lokatorzy tez kiedyś zalali sąsiada piętro niżej ale mam polise z OC na
    to swoje mieszkanie, zgłosiłem szkode i ubezpieczyciel pokrył straty zalanej
    osobie.

    Krzysiek