  • Data: 2010-08-10 06:35:28
    Temat: Re: schody na skarpie ogrodowe (j)
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Co prawda nie płyty z kamienia ale ponad 140m2 kostki sam układałem i schody
    i spadki też róznej masci też wykonałem.
    Największe schody, 4 stopniowe, 17cm wysokie, 130szerokie i 55cm długie
    osadzone są w ten sposób że grunt rodzimy na głębokości 50cm został
    zamieniony pospółą i zagęszczony. Ostatnia warstwa 20cm przypominająca juz
    wstępny kształt schodów usypana była z wilgotnej mieszanki z dodatkiem
    cementu. Zabawa jak w piaskownicy. Jak związało to na to układałem już
    tradycyjnie kostkę na żwirku. Nic się w zimie nie przestawia i nie podnosi.
    Oczywiście wcześniej przed kostką osadzałem krawężniki.

    Marek