    From: a...@g...com
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ściana 18,8cm a 25 cm
    Date: Mon, 16 Mar 2009 05:02:01 -0700 (PDT)

    On 16 Mar, 09:29, "wolim" <n...@t...pisz> wrote:
    > Kuchnie z reguły są na parterze. Poziomy kanalizacyjne prowadzi się w piachu
    > pod chudziakiem i wypuszcza kielichy w miejscach docelowych. Na piętrze -

    Chyba ze ktos ma piwnice :-) Ale wtedy to w zasadzie jeszcze prosciej
    - pionowo w dol do piwnicy, a w piwnicy tuz pod sufitem i sprawa
    zalatwiona :-)

    > fakt. Jak nie dasz grubej wylewki to może być problem z poprowadzeniem
    > poziomów. Ale jest jeszcze inne rozwiązanie - można ukryć rury w stropie,
    > jeśli jest z Terivy. Właściwie da się wszystko rozwiązać... ;)

    Pewnie. Byle wczesniej wszystko planowac! Zeby sie nie obudzic z reka
    w nocniku z murami 18cm, gotowymi stropami np. monolitycznymi,
    kuchnia / lazienka z drugiej strony domu w stosunku do wejscia
    kanalizacji i dopiero wtedy zaczac o tej kanalizie rozmyslac :-)

    No chyba ze jak pisalem ktos ma piwnice (jak np. ja;) wtedy
    rozmyslania o kanalizacji mozna zostawic na troche pozniej :-)

    A i tak czasem moze sie wszystko pomyrdac -> ja dopiero pare dni temu
    (jak dach ma sie ku koncowi), wymyslilem ze jednak na poddaszu
    przenosimy lazienke w inne miejsce. Cale szczescie z ta piwnica, bo za
    cholere nie wyrobilbym sie ze spadkami. Stropy monolity 14cm, a kibel
    na gorze ~10m od wyjscia na zewnatrz z domu do szamba :-) A mialo byc
    tak pieknie - jeden pion, a na jego dole dwa male kolanka i ziu prosto
    do szamba :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.