  • Data: 2009-03-16 15:14:24
    Temat: Re: ściana 18,8cm a 25 cm
    Od: "tornad" <t...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Hehe... z reguły nie przepadam za emigrantami, ale Ciebie lubię ;)

    Wiesz, ze ja tez za nimi za bardzo nie przepadam? Szczegolnie za dwoma o
    polskobrzmiacych nazwiskach; jeden jest mi winien 4 patyki zas drugi to juz z
    wyzszej polki, "zrobil" mnie z kolega na ponad 10 tysiecy i jeszcze sadem
    straszyl. A wszystko przez jedna zle ulozona cegle w kominie, ktory mu pieknie
    wyciagnelismy. Ta nieszczesna cegla byla ulozona odwrotnie; nawet trudno to
    wytlumaczyc, jakbys polozyl pudelko z zapalek na stole etykietka do gory to ta
    cegla byla wmurowana ta etykietka w dol. Oczywiscie pokrycie dachowe, ktore
    robil kolega trzeba bylo teoretycznie zerwac, a to byly "slidy" czyli dachowka
    lupana z lupka fliszowego, droga jak zaraza, sam material kosztowal okolo 7
    tysiecy dolarow. No coz, ani ja ani kolega nie mielismy wtedy "papierow", zyt
    zagrozil deportacja wiec musielismuy sie poddac. A ten dach i komin oczywiscie
    stoja do dzis nieruszone.
    Ale musze Cie zmartwic, nie za dlugo wracam do rozumu czyli do Kraju i jak
    Cie spotkam to tez sprobuje Cie naciagnac chociaz na piwko.
    Pzdr.