  • Data: 2009-03-23 12:47:32
    Temat: Re: ściana 18,8cm a 25 cm
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzemo wrote:

    > I oczywiście w/g Was wykonawca jest "bez winy" ...
    > ;-)
    >
    > Dlatego ja komin wyciągnąłem sobie sam ... ;-)

    jestem ciekaw czy wszyscy tak bardzo pryncypialni w tropieniu fuszerek
    koledzy sami żadnych błędów nie popełniają? I czy w swoim fachu gdy popełnią
    błędy bez szemrania naprawiają wszelkie szkody?

    Bo ja sam sobie robiąc różne rzeczy i starając sie bardzo mocno też
    popełniłem kilka pomyłek, chodząc po budowach widzę ich wiele i często. Może
    jednak trzeba sobie zdać sprawę że drobne błędy sie zdarzają.

    obrócona cegłą w kominie jest prawdopodobnie widoczna tylko dla właściciela
    który wie gdzie jej szukać. NIKT obcy jej nigdy nie zauważy.