    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: sciana jednowarstwowa
    Date: Tue, 9 Apr 2013 07:47:41 +0200

    Ergie wrote:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > Nie rozumiem co Cię śmieszy. Albo ja nie rozumiem Twojej wypowiedzi,
    > albo Ty nie rozumiesz co to jest ściana 3w.

    wiem co to sciana 3w :)

    śmieszy mnie, że nawiązujesz w rozmowie o nowych domach to starego stylu
    budowania takiej ściany pustak suprema cegła czy inne świństwo.

    przecież zdajesz sobie sprawę jak sie buduje współczesne domy 3W. Zwykle
    jako warstwę zewnętrzną daje sie klinkier jako szlachetne i bardzo trwałe
    wykończenie zewnętrzne. Nikt normalny nie buduje domu 3W aby po otynkować :)