  • Data: 2023-05-25 16:06:10
    Temat: Re: sezon grzewczy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 25 May 2023 09:33:15 +0200, Janusz

    > A z czego ten niby zapach ma być? palę brykietem.

    Skoro wali wędzonką, znaczy dymem drzewnym. I nie, perfumy to dla mnie nie
    są, szczególnie kiedy chcę spać. Generalnie uważam, że palenie w takich
    warunkach jak teraz to najgłupsze co można robić, bo sprawność takiego
    pieca jest żenująco niska.

    > No to masz kiepskie ocieplenie że już sie tak nagrzało.

    Jak większość Polski. Mówię o starym domu, bo w nowym (25 styro na ścianach
    i 50cm w stropie) jest faktycznie chłodnawo, aczkolwiek też bez dramatu,
    nie spada poniżej 19 -- a to jest w zasadzie idealna temperatura. Rozumiem
    że to może nie być zadowalająca wartość dla zimy, ale wiedząc że idą upały
    dogrzewanie wg mnie jest kompletnie jałowe i trzeba mocno nie szanować
    swoich pieniędzy aby jeszcze grzać, a tym bardziej paląc w kominku
    (sic!)...

    --
    Pozdor
    Myjk