  • Data: 2011-04-08 13:11:26
    Temat: Re: sezon grzewczy - moje podsumowanie
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik krzysiek napisał:

    > stary dom z lat '50 - cegła / szlaka.
    > Dach też w ogóle nie ocieplony.
    > Piec nowy - w sensie ma dwa/trzy lata.

    Myślę, że jakbyś sobie ocieplił ten dom, to zszedłbyś z kosztami
    ogrzewania o 50 procent, jak nie więcej.

    Ja spaliłem w tym sezonie coś ponad 4 tony węgla na 180 m2 powierzchni
    ogrzewanej - dom nowy i pierwszy sezon grzania - w tym już grzanie CWU
    dla 4 osobowej rodziny. W przeliczeniu na Twoją powierzchnię powinienem
    był spalić z 1,7 - 2 tony.

    pozdr
    Robert G.