  • Data: 2010-12-09 19:37:04
    Temat: Re: sianie trawy a tv
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:lpys8zfhf22q.1kovk48388xgn.dlg@40tude.net...

    > Na metafory na forum międzynarodowym to sobie może pozwolić człowiek
    > mądry,
    > no ale nie nasz domowy Bronio-myśliwy...

    Mnie tam bliższa koszula ciału. Pamiętam jak nasi rodacy opluwali Wałęsę,
    Kwaśniewskiego, L. Kaczyńskiego a teraz Obecnego. Opluwać będziemy każdego
    następnego. Taka nasza "uroda". Po pewnym czasie zaczynają doceniać
    osiągnięcia. Nawet jeśli są mierne lub ich nie ma, zaczyna się podziwianie,
    szanowanie a ostatnio to aż szkoda gadać - pomniki, pomniki i kociokwiki.
    A jeśli stać Polaka na to, by wielkiemu Bratu walnąć prawdę do oczu, to
    chyba czasami dobrze. Czy to czas właściwy - nie wiem. Ale mięczaki,
    malkontenci i krytykanci zawsze będą marudzić, że niewypadało, że to nie był
    właściwy moment itp. pierdoły. Zawsze wolę ostrą reprymendę od przyjaciela
    niż podlizywanie ze strony wroga. A że najlepszym przyjacielem człowieka
    jest przyroda to chciało mi się nauczyć ją rozumieć i nadal chcę.
    By jej nie szkodzić, a gdy to możliwe pomagać. I tej wersj będę się
    trzymał - nawet zimą.

    Pozdrawiam przyrodniczo
    skryba