  • Data: 2012-05-06 07:03:54
    Temat: Re: siatka na kreta
    Od: "imsure" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Siatka jest najlepszym rozwiązaniem dla leniwych i tych, którzy chcą mieć
    > trawnik bez kraterów i bez roboty. Niektórzy wolą taboret i piwo albo
    > nawet wybierają rozwiązanie, żeby kreta polubić. Ja bym wybrał siatkę, bo
    > nie lubię wstawać o 4 rano, żeby polować na krety.

    Jakieś to rozwiązanie jest, chociaż nie 100 procentowe.
    Kret lubi pod taką siatką zrobić sobie kilka korytarzy i po kilku
    latach może się trawnik w niektórych miejscach zapadać.
    Jak nie masz dostatecznie głębokiego fundamentu ogrodzenia
    to lepiej się skupić na wkopaniu pionowych zapór (może być siatka),
    żeby kretowi uniemożliwić dostanie się na teren działki.
    oczywiście zależy ile tej działki jest, co rośnie w granicy
    i czy jest to technicznie do zrobienia.

    A z miłością do kretów bym nie przesadzał :)

    --
    imsure