    From: "Jacek" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: siekiera fiskars - ktora?
    Date: Fri, 7 May 2010 20:30:06 +0200

    Do rozłupywania niekoniecznie musi być Fiskars.
    Ja kupiłem w OBI za 60 zł siekierę 1800 g. Jest dość wąska, do ścinania
    drzewa absolutnie się nie nadaje, ale łupie świetnie. Nie ma też jej po co
    ostrzyć przy takim zastosowaniu. Do ścinania mam (oprócz piły) siekiere
    klasyczną Techmłot 1500 g za 80 zł i też nie powiem złego słowa. Do kompletu
    jeszcze klin za 20 zł albo lepiej dwa i jakiś młotek 3-5 kg. Z racji tego,
    że mam kilkudziesięcioletni sad mam co roku kilka drzew do ścięcia i
    porąbania więc jakąs tam praktykę mam.
    Jacek