  • Data: 2009-04-07 12:39:41
    Temat: Re: skutecznosc mojego alarmu !
    Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Adam Sz.

    Swego czasu slyszalem o przypadku we Francji. Gosc notorycznie (tzn. z
    5 razy) mial okradany dom. Od poczatku informowal policje i zadal
    zabezpieczenia. Oni jak to zwkle pogadali i olali sprawe. wkurzyl sie
    i uprzedzil wszem i wobec ze od tej pory zabezpiecza swoj dom i teren
    (a mial z kilkanascie h) ze zainstaluje ladunki wybuchowe. Jak
    powiedzial tak zrobil.
    Zlodzieje przyszli ponownie. Potem juz nikt go nie okradal.

    Moze by tak jakies pozwolenie na karabin maszynowy?
    Szkoda, ze szubienic w przydomowych ogrodkach nie mozna stawiac.
    Mnie notorycznie kradna drzewa.

    Pozdrawiam
    Dy