  • Data: 2009-04-07 12:54:43
    Temat: Re: skutecznosc mojego alarmu !
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Kwi, 14:39, Dy <d...@m...com.pl> wrote:

    > Swego czasu slyszalem o przypadku we Francji. Gosc notorycznie (tzn. z
    > 5 razy) mial okradany dom. Od poczatku informowal policje i zadal
    > zabezpieczenia. Oni jak to zwkle pogadali i olali sprawe. wkurzyl sie

    No ja tez informowalem straz miejska o wszystkich przypadkach (w 2007
    rozwalili mi nowiutkiego blaszaka postawionego na budowe - nic w
    srodku nie bylo wiec nic nie ukradli ale straty sa:) ale oni to tez
    maja gdzies. Za to regularnie raz na pol roku przyjezdzaja straszyc,
    ze mam posprzatac teren - ~200m od miejsca gdzie mam dom okoliczni
    garazowicze wyrzucaja jakies resztki opakowan po farbach i tym podobne
    rzeczy. Nie widac tego ni cholery z zadnego miejsca, raz do roku sie
    biore i to sprzatam, inaczej zrobiloby sie wysypisko.. No ale straz
    przyjezdza tylko zeby mnie postraszyc mandatem, a zeby kogos zlapac za
    reke i wjebac mandat taki, zeby sie reszta opamietala to juz im sie
    nie chce !!

    Remontowali (miasto) w tamtym miejscu na jesien zeszlego roku mury
    oporowe i wszystkie stare betonowe "elki" zostawili czesciowo na moim
    terenie (w tym miejscu gdzie ludzie sobie urzadzaja dziki smietnik) ->
    niech no mi przyjada w tym roku straszyc mandatem to kaze im na
    plecach wyniesc te kilkutonowe elementy na "swoj" teren..

    Narazie nie walcze tak agresywnie poki nie zrobia nam do porzadku
    drogi :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.