eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieslubki podpierajace dach przy drzwiach wejściowych wybudowane bez planu › Re: slubki podpierajace dach przy drzwiach wejściowych wybudowane bez planu
    Date: Thu, 13 Jun 2013 08:52:47 +0200
    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: slubki podpierajace dach przy drzwiach wejściowych wybudowane bez planu

    W dniu 13.06.2013 01:51, Adam pisze:

    > A chodza w ogole w Twojej okolicy panowie z nadzoru?
    >
    > Jakby za taka pierdole mieli domow nie odbierac to ja bym chyba pol swojego musial
    rozebrac :) Mam dobudowany taras 40m2 ze zbrojonymi lawami, fundamentem i murkiem
    klinkierowym, dorobiony z tylu daszek ~20m2 bez projektu, dom szerszy i dluzszy o
    jakies 20cm z kazdej strony i takie tam :D

    > Kto by sie dwoma slupkami klinkierowymi przejmowal?
    > pozdr.

    A zalegalizowałeś te rzeczy? Bo jak nie to może życzliwy sąsiad ci
    pomoże w tym.

    Znajomy wybudował garaż miał pozwolenie i inne papiery, stwierdził że mu
    kierownik nie jest potrzebny. Robotnicy zrobili garaż o 20 cm za długi.
    Po miesiącu kontrola z NB i nakaz rozbiórki plus mandat 500 zł. Wziął
    kierownika, który pozałatwia mu wszelkie formalności. Garaż jakoś
    przeszedł. Po pół roku postanowił dobudować wiatę. Zrobił to na
    zgłoszenie. Wiata stała na słupach ale była dostawione do garażu i do
    tego garażu robotnicy dodatkowo przyłapali ją śrubami. Po kilku
    tygodniach znów miał kontrolę i nakaz rozbiórki bo wiata była
    przykręcona do garażu więc nie była wolnostojąca, a była częścią /
    rozbudową garażu. Panowie z NB powiedzieli, że oni po prywatnych
    budowach sami nie chodzą chyba, że dostaną pisemne zgłoszenie...

    ...więc napisz swój adres wypróbujemy czy te twoje samowolki przejdą ;)

    Radzę więc aby Adam Sz. pogadał ze swoim kierownikiem.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com