  • Data: 2011-02-25 17:40:26
    Temat: Re: solar domowej roboty
    Od: "Papu5murf" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Chrum" napisał:
    > Zwierciadło hiperboliczne z rurą w ognisku hiperboli - wzory wierzę że
    > znajdziesz

    tak znalazłem, parabole, hiperbole i elipsy:O)
    znalazłem ciekawą stronkę:
    http://jknow.republika.pl/elipsa/elipsa.html
    "Przedstawione tu poglądy niekoniecznie są zgodne z materiałem nauczanym w
    szkołach i nie należy przekonywać do nich swoich nauczycieli.
    Nauczycielom często trudno jest zrozumieć nowatorskie idee, a coś, czego nie
    potrafią zrozumieć, mogą poczytać sobie za osobistą obrazę. : )"

    pszy okazji ciekawych rzeczy się można dowiedzieć!:O)